Snel gewicht aankomen, hoe?

Om te beginnen met het aankomen van gewicht moeten we eerst onze geest goed instellen. Heb je geen ziekte of medicijnen die invloed hebben op je gewicht? Dan kun je aankomen. Met die gedachten gaan we verder: "Aankomen kan!".

Veel mensen vinden zichzelf te dun of hebben ondergewicht en willen toch graag wat voller zijn. Vaak eten ze bergen voedsel en junkfood maar komen ze niet aan. Dit is kortgezegt onzin, je eet te weinig. Het is makkelijk goed praten voor jezelf om te kunnen zeggen ik eet twee keer zoveel dan gewone mensen en ik kom niet aan, dus kan ik niet aankomen. Onzin dan moet je dus vierkeer zoveel eten om aan te komen. En je zult zien dat het wel kan!

Het gaat er dus om met welke instelling je hier aan gaat beginnen. Het is niet leuk of lekker het is puur afzien, maar met een mooi resultaat! Bedenkt dus goed of je verder wilt en het vol kan houden. Denk je dat je het niet kan, accepteer dan dat je dun bent. Heb je nu zoeits Yes I can lees dan verder.

De ideale basis om aan te komen:


We willen dus aankomen. Maar in wat? In vet? Vaak is het goed om in vet aan te komen. Mensen met ondergewicht hebben vaak een te laag vetpercentage. Maar een laagje vet aanleggen is zo gedaan. Wat dan? Spieren? Precies aankomen in spiermassa. Hier kun je namelijk heel lang in door blijven gaan zonder dat het schadelijk is, en het is nog mooi ook!.

Om goed aan te komen in vet en spiermassa gaan we een schema opstellen. Dit schema zal bestaan uit drie onderdelen: Training, Eten en slapen. Het is de bedoeling dat je je aan dit schema gaat houden. Neem in gedachten een dag overslaan is vier dagen weggooien.

Training:

Om goed in spiermassa aan te komen moeten we gaan trainen. Het beste is om een abbonement te nemen bij een sportschool. Bedenkt voor dat je een abbonement afsluit goed bij wat voor sportschool je wilt. Een Die hard gym, of een health center (fitnessfirst, healthcity, etc.). De meeste dunne mensen willen niet opvallen omdat ze zo dun zijn, voor hun is naar de sportschool gaan een grote stap. Mijn advies is dus om naar een sportschool/healthcenter te gaan. Deze zijn meestal wel 2/3x zo duur, maar wel schoon en top service!.

Vervolgens is het belang dat je aan krachttraining gaat doen. Wees niet bang je bent niet binnen een maand een gorilla (was het maar zo makkelijk). Dus 3 tot 4 setjes met 10 tot 15 reps op maximaal gewicht.

Voor iemand die dit nog nooit gedaan heeft en een goed resultaat wil is het verstandig een personal trainer te nemen. Deze zorgt ervoor dat je alle oefeningen goed uitvoert. Ga minimaal 2 keer in de week tot maximaal om de dag. En trainen tot je erbij neervalt!

Eten:

Dit is een van belangrijkste onderdelen. Het belangrijkste is constant en goed blijven eten. Dus vanaf het moment dat opstaat tot het moment dat je gaat slapen.

Als ondersteuning voor het eten gaan we Wheightgainers gebruiken. Dit zijn shakes die bomvol zitten met koolhydraten om gewicht aan te komen. Deze shakes zijn een essentieel onderdeel van het proces. Hiernaast staan een aantal van beste shakes.

08:00 s'Ochtends vinden veel mensen het moeilijk om te eten, vooral boterhammen. Begin daarom de dag met een flink bord met brintapap of bambix (babyvoeding). Dit is makkelijk weg te werken en zal voor niemand problemen opleveren.

10:00 Hier komt de eerste wheigtgainer shake om de hoek kijken. Deze moet je leren drinken, ze zijn echt extreem smerig de eerste keren. Na een week zijn ze nog lekker ook. Sla ze niet over, zonder deze shakes is het resultaat minimaal. Mocht je veel trainen dan kan het handig zijn hier nog een schep Whey (eiwit poeder) aan toe te voegen.

12:00 6 bruine boterhammen met kipfilet, pindakaas, rosbief. Als er maar veel eiwitten in zitten.

14:00 500 ML kwark, Magere kwark is het beste omdat er niet te veel vet in zit en wel veel eiwitten.

16:30 Weer een wheightgainer shake met eventueel een schep Whey.

18:00 Avond eten. Flink veel rijst, pasta's en vlees. Maar ook veel groente!

20:00 Weer een Wheightgainer shake met eventueel een schep Whey

22:00 Weer een halve liter kwark. Of 5x het eiwit van gekookte eieren.

Slapen:

Een goede nachtrust is voor het aankomen in gewicht erg belangrijk. Probeer een nachtrust van 8 tot 9 uur per nacht aan te houden. Sommige mensen hebben minder nachtrust nodig, maar zorg wel dat deze constant is. Dit is een vaak vergeten onderdeel, vergeet het dus niet.

Resultaten:

De eerste week zullen de resultaten nog achterblijven. Vanaf week twee begint de gewichtstoename vaak pas. Stel je bent een man van 1,80m en je weegt ongeveer 60 KG dan is een toename van 4KG in de eerste maand zeker te doen. Het is niet uitgesloten dat je zelfs 6 KG gaat halen. Dit is natuurlijk niet alleen maar spier.

Binnen vier maanden is het op deze manier heel eenvoudig om 10KG aan te komen. Veel succes.

Het volgen van dit schema is op eigen risico. Wij zijn niet aansprakelijk voor enige schade in welke vorm dan ook.

Reacties van lezers


"Door deze methoden en de shakes ben ik al 12KG aangekomen"
Bert van der Linde

"Het werkt erg goed, je moet alleen wel volhouden"
Robin van Dongen

"Door deze methoden en goed schema om te trainen zie ik er eindelijk eens fatsoenlijk uit"
Peter van Seeters

"Het werkt mits je de shakes wel elke dag neemt, anders werkt het niet"
Thomas Veer

Beste Wheightgainers:


Firmus Weightgainer Firmus weightgainer
De manier om echt massa te kweken

2 KG | Slechts 24,95 zonder verzendkosten!

Bestellen

Lean Gain Lean Gain
Bevat de beste eiwitcombinatie voor langdurige spiergroei

2,5 KG voor 29,90

Bestellen

Ultra Mass Ultra Mass
Vrij zoet maar goed. Budget gainer.

4,5 KG voor 39,90

Bestellen

Training en voedingsschema's!


Training en voedingsschema's om in korte tijd een strak en gespierd lichaam te kweken!


Meer info...


Relevante websites:

Krachttraining tips & trucs

Gezondheid tips & trucs

Hoe kweek je spieren?

Vechtsport kleding en artikelen


Privacy verklaring